Concert in Brzotin - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van PKN Wolvega - WaarBenJij.nu Concert in Brzotin - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van PKN Wolvega - WaarBenJij.nu

Concert in Brzotin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg PKN

12 December 2009 | Nederland, Wolvega

Er is in Brzotin een concert gegeven en een expositie gehouden ten behoeve van het weeshuis.

Foto's en video zijn te bekijken via onderstaande links.

Deze werken alleen als u de COMPLETE link in de adresbalk van uw internet browser kopieert.

PKN

Vanuit Hervormde Gemeente en Gereformeerde Kerk te Wolvega gaat in juli 2008 een groep van ruim 50 vrijwilligers in alle leeftijden voor een werkvakantie naar Brzotín. Dit plaatsje ligt in het zuidoostelijk deel van Slowakije in het zogeheten lage Tatra gebergte. We gaan hier het kerkelijk centrum opknappen en zal er een electronisch orgel worden geplaatst in de kerk. De reis- en verblijfskosten worden door de groep zelf betaald, maar voor de bouwmaterialen is echter heel wat nodig! We hopen op een succesvol en gezegend project.

Actief sinds 22 Juni 2008